Bortom Sverige.

Jag är så sjukt sugen på att dra iväg någonstans och jobba efter sommaren!
Då menar jag någon annanstans än Sverige. 
Det vore så kul att bara dra iväg någonstans, spelar inte så stor roll vart och jobba, vara, se vart man tar vägen. 
Efter Thailand vill jag verkligen ut i världen igen och se mig om, träffa intressanta människor, se nya saker!
Det passar så bra att dra iväg nu efter sommaren, jag har ingen lägenhet, inget jobb (troligen inte iaf), inget pluggande och inget annat spännande som håller mig kvar här i Sverige. 

Så är det någon där ute som känner som jag?
Någon som vill hänga med?
Man behöver ju inte resa tillsammans jämt å ständigt men skulle ju kännas bra att ge sig iväg tillsammans med någon och se hur det går, lite läskigt att bara ge sig av själv. Men ja, det finns ju folk som gör det också. ^^ 
Någon som känner någon som har kontakter någonstans utan för Sveriges gränser? 
Någon som har något intressant att säga om detta? Erfarenheter? TELL ME! 

Jag hoppas verkligen att det blir av. 
Någonting, allting, vad som helst! 
Jag vill göra något. 
Något annat än att jobba här hemma i Sverige. 
Bo i hemma i Säter. 
Jag vill se nya ställen. 
Träffa nya människor. 
Se vad som finns där ute. 



Några av barnen på Mae toob school :) 


Lite annat än Sverige. 


En helt vanlig marknad. 


Det finns såå mycket bilder jag skulle kunna visa. Här kommer en Buddha som avslutning. 

Nä, vad säger ni? Ska vi dra ut och se oss omkring lite eller? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0