Dagar.

Denna vecka blir mycket nöje och lite jobb. 
Såna veckor kan man verkligen behöva. 
Jag har spenderat två dagar tillsammans med David som varit här hos mig! (: 
Det var hur bra som helst, tråkigt att han åkt hem nu och att tiden gick så snabbt.
 
Men nu har jag jobbat två dagar och se fram emot mer lediga dagar. 
Imorgon går tåget kl 08.14 från stationen i Säter. 
Klockan 13.59 ska jag vara framme i Växjö där jag kommer mötas av Zandra! :D
Vi har en del saker planerade, bio, grilla (om det blir väder), Ullared, se skräckfilm osv. 
Självklart också en massa tjejsnack! 
Jag tror att det kommer bli hur nice som helst! 
Ska bli kul att få se hur hon bor plus att komma iväg en sväng. 
Se något annat än Säter och Borlänge. ^^ 

Ciao. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0