Fläng.

Nu är det dags att åka från Säter en sväng igen.
Jag ska åka med tåget till Västerås om typ en halvtimme.
Ska dit och träffa Hanna som jag inte har sett på länge! (:
För imorgon ska vi nämligen åka till Örebro och se på Rebeckas vigsel.
Det ska bli kul att se henne, hon kommer vara så vacker.
Sen blir det extra kul för att flera vänner från tiden i K-hamn kommer också dit.
Många av dem har jag ju inte träffat sen jag slutade.
Jag tror att det kommer bli en bra helg :)
Jag kommer åka hem på lördag kväll igen.
Ta det lugnt och greja hemma på söndag och avsluta helgen med ett svettigt pass med Body pump! Nä, vi får ju inte glömma träningen helt bara för att det är helg heller ;)

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0