Är det såhär det är att bli äldre?

Jag har som sagt haft lite ont i knäna den senaste veckan. 
Det blir man ganska orolig över, knän är ju ganska bra att ha hela ett tag till. 
Så igår så var det dans och jag hade inte så ont när vi började. 
Men efter halva klassen fick jag sätta mig för att jag kände av knäna och ville inte förvärra det. 
Så jag tittade och sen var jag med lite halvt på koreografin. 
Det är inte kul att vara på träning och bara kunna göra halvt.
Att hålla tillbaka är inte kul alls. 

Men jag pratade med Cattis efter klassen. 
Hon sa att jag skulle känna på knäna innan jag skulle sova. 
Om de var varma så var det inflammation. 
Annars var det nog bara en överansträngning. 
Då är det vila för det som gäller. 

Cattis berättade att hennes knän brukar krångla när det är väderomslag. 
Då ville jag lite grann vara 18 år och odödlig igen. 
Men det var i alla fall skönt att prata med henne. 
Jag blev lugnare av det. 
Trökigt bara när jag precis kommit igång riktigt bra med träningen. 
Men jag kommer tillbaka! 
Jag har fortfarande träningsvärk av combaten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0