Det går bra nu?

Svaret på den frågan är tyvärr nej. 
Jag förstår mig inte på min kropp just nu.
Den vill inte riktigt fungera. 
Jag har fortfarande ont i knäna.
Det kliar på min kropp. 
Jag låg och kliade maniskt en kväll.
Det kliade överallt och tillslut blir det sår.
Jag har även urinvägsinfektion vilket är irriterande som fan.
Man kan inte koncentrera sig på något och lättretlig blir jag också.

Nej, jag är inte så himla glad just nu.
Det känns mest som att jag går i motvind.
Jag fick i alla fall tid hos barnmorskan imorgon bitti.
Tur är också att jag inte jobbar förän torsdag.
Det går verkligen inte att stå på jobbet och känna sig kissnödig hela tiden.
Eller med ont i knäna för den delen.
Kliande är ju mest när man tagit av sig kläderna.
Men jag har en massa sår på händerna av det.
Ungefär fem sår som jag kliat sönder. 
Det ser inte så vackert ut. 
Förhoppningsvis är jag bara torr och inget annat. 

Så, nu har jag klagat av mig lite. 
Känns det bättre?
Hm.. lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0