Oro.

Jag har precis kommit igång bra med träningen.
Men som vanligt när man har det så dyker det ju upp något.
Om det inte är en jävla massa jobb, förkylning eller så är det ont någonstans.
Just nu har är jag lite orolig för mina knän.
Jag var på ett pass i fredags, efter det fick jag ont.
Kunde inte träna på några dagar.
Idag var jag på bodycombat.
Tog det lite lugnt för att inte göra något värre. 
Det gick helt okej.
Nu ligger jag och vilar benen och hoppas på att det känns bra imorgon. 
Jag vill ju så gärna träna! 
Men man måste ju lyssna på kroppen. 

Det är dock inte helt lätt.
Eftersom jag oftast blir att må dåligt när jag inte tränar.
Jag behöver adrenalinet för att må bra. 
När jag inte tränar eller jobbat så kan det kännas ganska meningslöst. 
Nu är det bara att hålla tummarna för att det är bra imorron.
Då är det dans och det tänker jag inte missa. 
Men kanske vore smart att införskaffa ett par knäskydd. 
Att ha på träning och på jobbet. 
Känns lite pinsamt att ha ont i knäna när man bara är 22 år gammal. 
Men det är så det är ...
Inte mycket att göra åt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0