Piller!

Det som är mest drygt med att ha urinvägsinfektion är att man kan ju knappt slappna av eller koncentrera sig när man är konstant kissnödig. Jag blev inringd från jobbet idag och det värsta med det är att man står där i kassan med massa kö och kan knappt tänka på annat. Man blir inte så himla trevlig då, kan jag lova. Men vad gör man inte för jobbet? Jobbar stängning idag och hoppas att det går snabbt eller att jag blir bättre när jag kommer dit :P
Jag var i alla fall till barnmorskan imorse och nu ringde hon och sa att jag skulle få hämta ut piller. Det kändes nästan som att det blev bättre så fort jag fick höra det. Men att läkaren hade mycket att göra så jag skulle gå till apotektet i eftermiddag, då blev jag stressad igen. Men men, det är på gång nu i alla fall. 
Det börjar bli dags att dra sig mot jobbet snart. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0