Helg.

Genrepet i fredags gick inge vidare alls. 
Jag var inte pepp för fem öre att stå på scen.
Men igår på första föreställningen gick det betydligt bättre. 
Jag lyckades fint med sminket, var pigg och det gick som det skulle.
Mamma, Hanna, Pimpen & Raimo var där och tittade när vi dansade. 
Idag åker Hanna tillbaka hem till Västerås, kul att hon ville komma! 
Idag är det två föreställningar på Forum, en kl 15 & en kl 17. 
Sen är det slut på dansen för denna termin.
Få se om jag kommer gå där igen till hösten.

Efter dansen ska nog jag och Marlene ta en promenad.
Vi brukar försöka hinna med två promenader per vecka.
Idag är det stålande väder, hoppas att det håller i sig till kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0