Lista.

Jag snodde denna lista av Egoina i brist på annat att göra när jag väntar på att golven ska torka!

:)

Vem är i rummet med dig?

- Mamma var det nyss, men hon gick ut precis. 

 

Vem fick du ditt senaste sms av?

- Christian. Han var orolig att hans frisör inte hade några händer o:

 

Vem tänker du på nu?

- Nu tänker jag på Christian för jag tittade på hans sms precis.

 

Vem pratade du senast i telefon med?

- Det minns jag inte, men enligt min telefon ringde jag mamma sist.

 

Vem är din favoritsläkting?

- Haha... ehm, det är nog Marlene & Rickard tror jag!


Var är din mobiltelefon?

- Den ligger här till vänster om min laptop.


Var fick du tag på tröjan du har på dig?

- Det är en gammal System of a down tshirt som jag fått av David, det var som en magtröja på honom!

Var åkte du senast bil?

- Jag åkte mellan Borlänge & Säter igår när jag skulle hem från jobbet.

 

Vad är det bästa med våren?

- Att man blir så glad av solen. 

Vad åt du senast?

- Jag åt ägg med kaviar på igår kväll.

 

Vad drack du senast?

- Jag dricker Paulius Superjuice just nu!

Vad är den närmaste saken som är blå?

- Det är en sparyflaska Ajax som står här bredvid.

 

Vad är det för färg på dina byxor?

- Gråa och slitna som tusan!

 

Vad är din favorit färg?

- Lila, grön, svart.

Vilken film såg du senast?

- Doage ball (stavas det verkligen så?).


Har du någonsin hånglat i skogen?

- Ehm... nja, tror inte det. 

 

Har du någonsin sovit naken?

- Ja, självklart. 

Har du någonsin hoppat i en bil med folk du just har träffat?

- Ja, det har jag gjort xD

 

Har du någonsin smugit ur ditt hus?

- Haha, jag har gjort det några gånger. En gång genom mitt fönster!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0