Plötsligt händer det!

Här har ni personen som dissat smartphones väldigt mycket. 
Jag har inte velat ha en alls och antagligen bara därför hände detta mig idag. 
Jag var med på en liten tävling som htc hade på kupolen. 
Gick fram och tittade på telefonerna som de visade.
Killarna frågade om jag ville vara med i deras tävling.
Jag svarade på tre frågor och lämnade in.
La inte ner så mycket i det utan svarade bara något som lät bra. 
Tänkte inte alls mer på det...
Så idag när jag låg och halvsov i sängen och halvtittade på himym så ringde det...
Ett nummer jag inte kände igen men jag svarade..
En väldigt glad tjej dök upp i luren.
Som berättar för mig att jag är en av vinnaren i htc's tävling som jag deltagit i.
Så jag vann alltså en Htc one X som är värd ca 5-6 tusen kr! 
Helt galet, nu vill jag bara att den ska komma hit så jag kan tro på att jag vunnit en sån fet telefon. 



Så jag som varit helt anti detta vinner den bästa och nyaste av Htc's smartphones!
Väldigt roligt att det händer just mig men är förväntansfull över att se och prova min nya leksak. 
Bara att tacka och ta emot! :D 

Good day! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0