Skön dag.

Idag är jag ledig.. som resten av denna vecka! 
Så jag vaknade upp vid tio, gjorde inte så mycket.
Softade runt här hemma, surfade, läste osv.
Sen hittade jag min gamla vän Anna på facebook.
Addade henne, skrev till henne & vipps så plingar hon på dörren.
Hon ringde upp mig & hade inte mycket att göra så hon kom förbi :)
Jätteroligt att träffa henne igen, känns som hundra år sen! 
Nu är hon gravid och skulle på besiktning på ett hus nu kl ett.
Galet långt från min värld men roligt ändå :) 
Nu har vi varandras nummer igen och tänkte hålla kontakten.

Mamma kom hem från jobbet och då tog vi en sväng på stan.
Handlade mat, tankade, planterade blommor på pappas grav, handlade örter osv.
Vi ska ta oss en sväng till Borlänge snart för att handla lite saker, matta till exempel. 
Sen tänkte jag träna på Må bättre eftersom jag ändå är i Borlänge.
Ikväll blir det nog Body Attack, få se vad det kan vara för något :) 
Ser fram emot på lördag då är det Cx Works & Body combat igen! 
Jag är helt frälst, det är det roligaste man kan göra en lördagsmorgon :D 

Ha en bra dag!
Hoppas att solen lyser mer hos er än här hos mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0