What the fuck?

Mamma hämtade mig efter jobbet igår. 
Jag blev helt plötsligt ansvarig på kvällen eftersom Sarah blev sjuk och åkte hem på dagen. 
Så jag tror att jag hade lite mycket i huvudet då så allt skulle bli riktigt..
Jag skulle varit förbi hos Alex innan vi åkte hem och hämtat mina saker och dator. 
Meeen det hade jag ju inte en minsta tanke på.
Jag var bara så trött och ville hem. 
Men när mamma nämner facebook så slår det mig att min dator står kvar hos Alex.
Jag övervägde att åka tillbaka på kvällen och hämta sakerna men orkade inte. 
Tog istället ett fotbad och la mig och läste. 

Nu har jag lånat mamma dator. 
Men jag vette tusan om den är helt frisk.
Den går för det första långsamt.
Sen tyckte den att jag skrev såhär till Hanna på facebook chatten:



Liksom, vad hände där? :P
Jag ska iaf till Borlänge och träna i eftermiddag och då ska jag komma ihåg mina saker :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0