Bilder.

Här kommer en skvätt bilder från Julgalan på Lugnet. 
Jag skulle ju haft min vanliga kamera med min men den glömde jag hemma. 
Tur att telefonen ändå funkar hyfsat bra att ta kort med. 

Jag hängde med hem till Sara när hon skulle göra sig iordning. 


Inte ofta som jag har klänning heller. 

På väg in till sporthallen där vi skulle vara. 


Det var duktigt pimpat i hela salen. 


Tvåtusen personer skulle få plats och äta julbord. 


Sara :)


Pernilla :)


Årets första julbord var inte så tokigt men det fanns även dessertbuffé! 


Julabordet! 

Jacob Öqvist var konferencier och gjorde också stand up sen. 


På scenen kunde vi se Peter Jöback...


Molly Sanden...


Lasse Berghagen...
 

Och Loreen. 


Loreen avslutade det hela. Men vi kunde också se på scenen några fler, EMD och Velvet. 
Väldigt underhållande show var det i alla fall. 
Men roligast av allt var nog Jacob Öqvist med stand up. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0