Ledig torsdag!

Jag sov i Falun inatt med.. tänkte åka hem igår men det blev inte så.
Så jag åkte från Falun runt tjugo över nio imorse för de andra skulle ju till plugget. 

Jag blev hämtad av mamma vid tåget vid klockan tio och sen dess har jag roat mig med detta.


När jag kom hem så såg det ut såhär.


Nu ser det ut såhär :) 

Jag höll på att spika av mig tummen med hammaren, farliga grejer. 


Lite julpynt kom upp. 


Ny ljuslykta från Indiska :) 

Nytt halsband från Indiska :D

Jag la precis över alla bilder från mobilen in i datorn så det kanske dyker upp en bomb fylld med bilder senare. Just sayin' :D Ska nog också skicka efter lite bilder idag så det blir lite fler tavlor på väggen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0