Spännande start 2013.

Igår morse så ringde chefen på Jula mig och frågade om jag hade kollat min mail... 
Det hade jag inte och då förklarade han för mig att jag hade blivit antagen till byggruppen 2013. 
Vilket innebär att man åker till ett annat Julavaruhus och bygger om till det nya konceptet. 
Så det blev alltså jag, Chrille, Thomas, David och Micke som ska åka ut och jobba från Borlänge butiken. 
Jag, Chrille och Thomas kommer att åka till Skara och jobba där. 
Micke och David ska till Linköping och butiken där. 

Detta är något helt nytt för mig och jag fick höra att jag skulle arbeta tillsammans med Thomas. 
Vilket känns bra eftersom jag inte gjort detta tidigare.
Vi kommer att åka från Borlänge den 7e januari och vara borta i tio dagar i sträck och vara hemma i tre. 
Så kommer det att fortsätta i fem veckor. 
Jag är medveten om att detta kommer bli jobbigt då det är mycket som ska göra och långa dagar. 
Men jag hoppas att det blir kul och att jag kommer att utvecklas av detta. 
Kul att jag blev vald och får prova på något nytt, komma iväg lite. 

Så det är bara att kavla upp ärmarna och gå all in. 
Kul start på året. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0