Trött.

Inatt sov jag riktigt bra förutom en sak.
Jag vaknade typ runt halv fem och tittade på min telefon.
Där ser jag att jag hade fyra missade samtal..
Då hade ett 010-nummer ringt mig mellan tio och elva på kvällen (då hade jag redan däckat)
De fanns också meddelande från dessa samtal så jag lyssnar på dem.
Det är ingen som säger något utan bara ljud och de låter lika på alla fyra meddelanden.
Hur skumt som helst tycker jag.
Där jag ligger i mörkret och halvt sover och halvt är vaken så börjar jag drömma.
Jag har såna drömmar där man tror att någon är närvarande och att man inte kan röra sig. 
Jag kommer ihåg att jag så gärna ville skrika och tända lampan, men det gick inte! 
Låg sådär och ramlade in och ur sömnen ett tag till jag tillslut däckade igen med lampan tänd :P

Så jag tror att det är därför som jag har varit trött idag. 
Eftersom det där kom från ingenstans mitt i natten. 
Så om någon lämnar meddelanden till mig igen kommer jag inte lyssna på dem på natten. :P

Det var också ett jävla tryck på jobbet idag! 
Löning och julklappar ska inhandlas. 
Det märktes kan jag lova. 
Så nu har jag ätit mat och sitter här och vilar mig. 
Ska bara chilla för mig själv ikväll och lägga mig tidigt. 
Hade gärna velat vara med david och folket i Falun.. 
Men känner att jag kommer inte orka jobba om jag inte får sova ordentligt och om jag är bakis. 
Det funkar inte en helg som denna så jag får snällt chilla för mig själv som sagt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0