Vilket ös!

Jisses, vilken grym kväll det var ikväll då!
Det var gymt mycket folk på combaten idag.
Alla var astaggade och gick all in för mördarpasset som kvällen bjöd på.
Jag och Jennie lika så!
Ledarna var också taggade till max.
Passet bjöd på grymt roliga övningar till bra musik.
Det kunde bli så mycket bättre än så.
Eller jo, ledarna gjorde väldigt mycket.
De är riktigt härliga och peppande.

Man kan ju tänka sig att efter två timmar av träning så ska det ta emot att göra styrka.
Men det gick ju skitbra, när man är utmattad så är konstigt nog fokusen på topp.
Man är på något sätt så trött i kroppen att man bara gör det man ska göra.
Jag är grymt nöjd, tackar ledarna och deltagarna för två sköna timmar.

Nu ska jag lägga mig och se på thats '70s show tills jag däckar.
Kliva upp imorgon pigg å gla för kl 10.01 går tåget som ska ta mig till Motala.
Helgen ska spenderas med min goda vän Zandra! Det ser jag fram emot!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0