Grått regn.

Denna dag började väldigt bra. 
Det är alltid bra när man vaknar upp i Rättvik. 
Men åkte därifrån tidigt, redan klockan åtta imorse.
Jag skulle till Må Bättre och svettas. 
Jag vill inte missa combat när jag kan. 
Sen hade även Malin fixat ett easylinepass med rockmusik som faktiskt jag önskade nån vecka tidigare! 
Så det kände jag att jag ville gå på. 

Träningen gick bra. Men därifrån gick det neråt. Jag gillar inte människor idag, ingen höll med mig om vad jag sa. Så jag har väl fel då. Det var en aning irriterande, men så kan det väl gå ibland antar jag. Så där började jag bli sur och blev på dåligt humör. Sen har det fortsatt så resten av dagen, känner mig lite deprimerad helt plötsligt. Men man har ju såna dagar och det kommer nog kännas bättre imorgon. Som tur är så ska jag upp till Marlene om ett tag och hänga med henne och Miley. Då hoppas jag på att bli på bättre humör. Men med det här vädret så känns det ju inte något så speciellt peppande. Men jag är tacksam över att vara ensam hemma idag, tyst, lugnt och det kan man behöva ibland. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0