Kvällen.

Jag var inte helt pepp igår när jag slutade.
Jag vet inte vad det var. 
Men då funderade jag på om jag bara skulle åka hem å dega. 
Men sen ryckte jag och Sussie upp oss och drog på bio i stället. 
Vi såg på Ted som började visas den 3e oktober. 



Jag hade inte så stora förväntningar på filmen. 
Men nog var den rolig i alla fall, värd att se! 

Det var kul att träffa Sussie, vi kontaterade dock att det var alldeles för länge sen vi sågs sist. 
Hoppas att det blir lite oftare nu! Och tack för plåstret :P

Nu till denna dag! 
Jag tror att det kommer bli en bra lördag allt!
På schemat är först att gå på combat kl tio! 
Sen jobba fyra timmar, woho. 
När jag jobbat klart så är det bara att fixa sig och korka upp! 
Ikväll blir det party med the Jula People! :)
Jag har sett fram emot det här och tror att vi kommer ha superkul.
Jag ska dra hem till Nettan och få mig ett nyp först ;)
Aka, nyponsoppa, likör 43 och grädde, 
Sen kommer resten av folket antagligen dyka upp. 
Klockan tio i åtta ska vi vara vid galaxen och gå in tillsammannas. 
Vi får nämligen middag där då och sen äre klackarna i taket som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0