Mycket av inget speciellt.

Japp, idag var det ju inte direkt någon höjdardag.
Förmiddagen roade jag och mamma oss med att åka till Hedemora och byta en lykta på bilen som pajat. Sen gjorde vi lite käk också när vi kom hem igen som faktiskt blev nedrans gott. Det var egna fiskpinnar och mos med broccoli och persilja i. Okej, förmiddagen var helt okej ändå.

När vi ätit så drog jag mig till Kupolen och vandrade omkring där i affärerna. Tänkte att jag skulle hitta något att ha på mig när vi ska ut på lördag med jobbet. Men det var ju enklare tänkt än hittat.
Jag vet inte vad det var, tror att jag bara inte var på rätt humör, men iiinget passade. Desto fler provrum jag gick ut ifrån desto mindre kul var det. Inget passade och jag kände mig som en fet valross. Inte helt okej alltså. Efter nån timme där så träffade jag i alla fall på Pernilla som jag gick runt och pratade och skrattade med. Vi lyckas alltid skratta när vi träffas vilket är himla nice i alla fall :) Sen skulle hon tillbaka in på jobbet så jag fick vandra vidare själv. Hade nog blivit på lite bättre humör då. Gick vidare och hittade en tröja på Vero Moda och en på H&m. Inget sådär överdrivet spännande kanske men det var ju något i alla fall.

Då hade klockan börjat närma sig fem så jag drog från Kupolen och till Må bättre. Jag skulle egentligen åka till Säter för att gå på förhandsvisningen för Må bättre där men eftersom jag haft en så opeppande dag så drog jag till Må bättre i Borlänge och svettades lite i stället. Lokalerna i Säter kommer jag ju att få se sen i vilket fall.. så jag körde två pass, easy line och combat och var på gymmet i typ två timmar. Sen kändes det lite bättre, pratade med Jennie ett tag och sen var det dags att åka hem!

Jag hann faktiskt in på Må bättre i Säter en sväng, det lyste när jag åkte förbi så gick in och kollade läget. Såg bra ut men tyvärr så öppnar de ju inte förän i Januari så jag får ju vänta ett tag innan man kan hänga där också. Men det blir nog bra när det väl är klart, nu var det ju bara kala lokaler man kunde titta på.


Vår solstråle på jobbet, Lottis fyllde ju år härom dagen. Så jag och Nettan stod och pratade om uppvaktanden när man fyller år. Om man inte fyller jämt så brukar det ju inte vara så himla speciellt, man kanske får paket av de närmaste man känner och tårta om man varit riktigt snäll :D Men sen alla andra folk som man känner.. de skriver ju grattis på facebook eftersom det är enklast ungefär. Men jag minns för två år sen tror jag att det var, när jag fyllde år då ringde minsann EN person till mig och sa grattis! Och jag minns precis vem det var för det var Lina Törnblom som jag gick på kps med! :) Jag minns vad hon sa och jag blev överraskad att hon ringde. Det är sådant som man kommer ihåg, jag har dock ingen aning om vilka som skrev grattis till mig på facebook. 
Nu menar jag inte något speciellt med det här som jag skrev nu utan bara att ibland blir man överraskad och att de är vissa saker som man kommer ihåg mer än andra helt enkelt. Jag menar inte att ni allihop måste ringa mig när jag fyller år nästa gång, att skriva på facebook uppskattas minst lika mycket. 
Men jag tror att ni förstår vad jag menar i alla fall :) 

Nu ska jag lägga mig och se serier tills jag somnar. Jobb väntar imorgon. 
Nighty! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0