Oktoberfest i Borlänge.

Vi var bjudna med jobbet på Oktoberfest som hölls i Galaxen i Borlänge. 
Så gott som alla från jobbet skulle med och vi var pepp! :)

Jag kände mig dock lite old school när jag laddade batteriet till min kamera dagen innan.
Jag tycker inte att någon använder sig av kameror längre när alla har bra telefonkameror. 
Men jag ville ha med den och det blev ju en del tjusiga bilder av det... ;D

Innan vi skulle till galaxen så var vi hos Nettan ett par stycken. 
Jag tyckte i alla fall att det var jävligt roligt där innan. 
Sen promenaden till galaxen med Nettan och Pernilla är svår att glömma, mycket skratt blev det! :)

Såhär bra hade vi det på galaxen!


God öl var det! 


Här har vi Nettan och Lottis, vi har precis satt oss. 

Goood mat fick vi. Tyvärr var jag lite för mätt av cider och nyp redan så jag fick inte plats med så mkt mat :P


Julafolket :)


Prost säger chefen! 


Nettan tyckte att något var väldigt roligt ;D


Inne-på-toan-bilder är obligatoriskt! 


Här skakar vi våra lurviga så det står härliga till! 

Jag hade i alla fall hur kul som helst! Kvällen var riktigt lyckad måste jag säga! :)
Mer sånt, ser redan fram emot julfesten som är i november. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0