Visst är det skönt att vara ledig?

Idag är jag också ledig.. eller arbetslös, beror på hur man ser det.
(Fast Sara ringde mig igår så imorgon ska jag jobba stängning iaf! :)
Så jag låg kvar i sängen och degade ett tag denna morgon.
Ramlade ur och in i drömmar.
På en timme hann jag drömma lite skumma saker.

- Jag drömde att jag och David stod i deras kök borta i Rättvik och dansade. Alltså inte fuldans utan vi kunde dansa. Jag undrar när vi lärde oss det?

- Jag drömde att jag spelade q3 och att någon hade valt avataren som var en val! Så min motståndare kunde flyga... ja det flög omkring en val på banan. Den var ju inte så svår att hitta men jävligt svår att döda s:

- Jag drömde också att jag och Alex bråkade om något, vi höll på och skrek på varandra tills hon drog och sen kom det en tant som försökte komma in i min lägenhet...

Drömmar är skumma.
Men nu är jag uppe!
Så god morgon!
Nu börjar jag känna lukten av mammas tekakor som gräddas i ugnen.
Det känns rätt bra ändå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0