Kasslertapet.

Här om dagen när jag var på jobbet så skulle jag ha lunch och var inte aaaalls sugen på det jag hade i matlådan. Så då gick jag och handlade käk på ica i stället. När jag slutade jobba den dagen så åkte jag hem och hade bestämt mig att jag skulle göra något gott i matlåda som jag ville äta. Känns ju jävligt dumt att ha mat med sig och sen gå och handla annan mat liksom. 
Så då kikade jag i frysen hemma och hittade kassler, ärtor och broccoli. Av det blev det en jäkligt smarrig pastasås! Jag vet inte hur det gick till men det blev så himla gott i alla fall :D Så det har jag ätit som matlåda nu i helgen. Nu ska jag snart åka och handla för att göra fler matlådor. Denna vecka är det ganska mycket jobb på schemat, tisdag - söndag. Och jag ska hänga hos Alex så jag slipper åka fram och tillbaka. Då är det bra att ha matlådorna klara så man slipper tänka på det. 



Igår när jag slutade jobba så tänkte jag att jag skulle ta en sväng till gymmet. Meeen jag hade verkligen ingen lust med det. Och av min erfarenhet så brukar det inte ge något att vara på gymmet om man ändå inte känner för det. Jag tyckte också att jag lika gärna kunde åka hem för jag hade sån jävla träningsvärk från i lördags ändå. :P
Jag hamnade hos Marlene efter jobbet och lekte med Miley och hjälpte till med att flytta ur deras sovrum som de ska renovera lite. Men när jag lämnade jobbet så trodde jag då inte att jag skulle stå och riva tapet från en vägg halva kvällen heller. Men det blev ett roligt kvällsgöra ändå. Dock fick man jävligt ont under naglarna efter att ha rivit bort en hel del. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0