Pigg!

Goood morgon! 
Hur mår ni där ute? Bakis? 
Hehe, inte jag i alla fall!
Jag sov som en stock inatt! 
Vaknade inte en enda gång och vaknade pigg kvart över sju! 
Fin känsla det! :D 

Nu ska jag göra det bästa jag vet en lördagsmorgon!
Jag ska självklart till Må Bättre och kicka skiten ur denna morgon! 
På schemat är det cx works kl 09.15 och sen combat kl 10.00!!
Hur bra låter inte det? Jo, hur jävla bra som helst. 
Jag har precis ätit frukost, knäckemacka och en blåbärssmoothie! 
 


Hoppas att ni har en bra morgon! 
För det ska jag ha! 
Sen är det dags för lite jobb kl tolv till fyra. 
Och efter det en sväng till Rättvik! 
Bra lördag or what? 
YES, nu kör vi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0