Read me.

Det är tisdag, jag är ledig och regnet öser ner utanför fönstret! 
Hur mysigt är inte det?
Ensam hemma är jag också. 
Just nu sitter jag här och lyssnar på musik. 

Men när det är såhär så är det ju perfekt läsväder. 
Så jag tänkte tipsa om en triologi som är bra. 

Första boken är denna:


Andra boken är denna, som jag började läsa nyss. 


Sen har jag sista boken kvar att läsa som ser ut såhär:



Det som jag har läst hittills gillar jag verkligen, spännande och detaljerat beskrivet. 
Jag tackar Jessica som tipsade mig om Kråkflickan först. 
Så nu passar jag vidare bollen, passar perfekt som höstmysläsning. 


 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul att du gillade boken :) jag väntar på att sista boken ska släppas i pocket. Sjukt spännande är de :)

Svar: Ja, men det gjorde jag verkligen! De var skrivna på ett spännande och fängslande sätt. Jag gillar även att kapitlen var så korta! Aha! När ska den sista släppas i pocket då? Andra boken verkar också väldigt spännande. Har inte kommit så långt i den än dock.. :)
bejk.blogg.se

2012-09-18 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0