Roulette promenaden.

Jag tänkte att jag skulle vakna lite senare idag eftersom jag inte kunde somna igår, kollade på klockan sist kl ett i alla fall.. meen, jag vaknade runt kl åtta imorse ändå. Så jag började dagen med att titta vidare på How I Met Your Mother. Sen blev det en promenad i höstvädret. 
Det blev lite rouelette av det hela. Jag tog fram ett paraply men tog inte det med mig när jag gick ändå.. 
Men nästan på en gång efter att jag gått hemifrån så kommer det lite regnstänk på mig, jag tänker att det kommer väl gå över snart. Jag går en bit till och så märker jag att ett gäng med mörka moln börjar följa efter mig.

Jag tror att det blev ca en timmes promenad, om inte mer.
Och jag kom hem torr fast det inte såg så lovande ut. :P 
Det kom lite regnstänk då och då men det gjorde bara att man gick lite snabbare! 
 














Nu blev jag ju tvungen att lyssna på låten Russian Roulette med Rihanna bara för det ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0