Salt.

Ingen har väl missat att jag gillar chips? 
Nä, trodde väl inte det. 
Just nu är jag inne i en inte-äta-chips-period. 
Jag fick för mig att jag skulle ha en chipsfri månad. 
Sagt å gjort, den 10de september började jag. 
Det har gått bra hittills, var dock jävligt sugen på det när jag var bakis i lördags :P
Men men, jag tänkte iaf tipsa om något jävligt gott. 
(som är lite drygt att jag kom på precis innan den 10de)

Men det är i alla fall som följer:








Fun story! Jag bad min mamma att köpa dipp till mig en dag.. Jag sa åt henne att jag ville ha den lila dippen (alltså fresh island) men när jag kom hem så hade hon köpt denna med wild onions. Lite jobbigt att jag inte fick den som jag ville ha men jag blandade ihop de vilda lökarna med gräddfilen och smakade. Av någon anledning så hade jag också köpt chips som jag inte hade ätit förut, jag brukar inte köpa Natur chips.. Men det var ASGOTT. Dippen var fantastisk och chipsen var bra saltade och supergoda tillsammans. Så nu vet ni vad jag ska äta när de blivit den 10de oktober. Gosh, är det oktober snart? Galenskap. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0