Thailand!

Jag ville bara berätta om denna glada nyhet som kom via mail här om dagen. Vår pengar som vi donerade till skolan vi jobbade på i norra Thailand har kommit fram! Fick ett glatt mail av engelskaläraren Kae som berättade att skolan fått pengarna nu och även vad de funderade på att göra med pengarna. Inget är bestämt men jag bad om att få kort på det som de väljer att göra med pengarna. Jag tror att de vet bättre om vad eleverna kan tänkas behöva än vad vi här hemma. Nu är jag superglad och nöjd att pengarna äääntligen kommit dit de skulle! 

Tack till alla som var med och skänkte pengar till eleverna i Doi Tao!


Jag och mina elever i sjätteklassen. 




Barnen lånade min kamera å gick runt å tog kort. :P


Bus! 


Teatcher Nadia! 


Eleverna i klass 1-6


Eleverna i klass 7-9


Ligga på golvet och plugga kan man ju också göra :)






Alla lärare på skolan.


Lunch :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0