Tisdagsträning!

Dagens träning blev: 

- Ca 30 min på bandet, gång och löpning 
- 30 min cx works
- 60 min body combat

Såååå, nu känner man att man lever! 
Fan vad skönt det är att träna :) 
Det är ju så himla skönt att springa lite på bandet innan passen. 
Då hinner man få upp pulsen och är på hugget på en gång när man börjar. 

Imorgon ska jag och Alex kika på InterSport efter lite nya träningskläder. 
Man får 20% rabatt imorgon om man visar sitt Må Bätttre-medlemskort. 
Så då kan man väl passa på, jag behöver ett nytt linne och kanske en sportbh. 
Sen är vi på't igen imorgon kväll, då blir det en till runda på Må Bättre. 
Vad skönt det känns när man verkligen har kommit igång!! 
Men imorgon blir det nog löpbandet och gym.. kanske cx igen. 
Det beror lite på hur kroppen mår :) 

Här kommer lite motiverande bilder! 




Mer träning åt folket! 
Jag mår så jävla bra efter ett sånt här pass.
Man har svettats som en tok och tagit i allt vad man har. 
Nu är det bara att köra vidare! 
Meeen först kan jag behöva lite sömn och ladda om för nästa. 
Go' natt! 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0