Då var det gjort.

Jag tog en sväng till Må bättre nu på morgonen, dock gick väl inte träningen överdriver bra, jag vet inte vad det är. Men jag har ingen energi att ta ut mig. Men jag kom dit en sväng och det kändes ju rätt bra ändå! Sen drog jag till David på skolan och hämtade nyckeln. Han fick mig på lite bättre humör, först ville jag helst bara gå hem och lägga mig i sängen och stanna där. Men nu tog jag mig i kragen och ringde till och med till CSN. Så nu har jag precis skickat iväg min ansökan om att få bidrag när jag går i skolan (känns fortfarande konstigt att säga så). Det har tagit emot en himla massa att ta tag i det där för jag tycker fortfarande att det är en så läskig tanke att börja på Högskolan igen.
Men jag är lite stolt över mig själv att det är klart nu i alla fall. Om en timme ungefär så drar jag till Borlänge en sväng och möter upp Alexandra, jag frågade henne om hon kunde visa mig högskolan så jag fick se lite hur det känns att vara där. Hon skulle själv sitta där och plugga idag så jag kunde få komma och titta och se vad hon pysslar med också! Det känns som att det är nyttigt att se.

Nu kurrar magen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0