Duktig!

Idag har jag varit duktig tycker jag. Gick upp vid halv åtta och sen iväg till Må Bättre vid halv nio. Kl nio började easyline 45 min. Jag har inte tränat på länge så det kändes och var jätteskönt. Jag svängde förbi hemköp och handlade lite mat och vandrade hem igen. Väl hemma så var jag helt ensam så jag började med att städa i lägenheten, plocka undan, dammsuga och tvätta golven samtidigt som jag hade tvättid mellan 11-14! Nu har jag slappat framför that 70s show och ätit mat. Så nu förtjänar jag att spela lite Alice madness retuns, som förhoppningsvis ska funka felfritt nu. 

Senare idag ska jag till Borlänge och träffa Nettan och Sara. Vi ska göra lite tacos och se på film ikväll. :)

Här är min mat som jag har ätit idag. Jag var så sugen på eget mos och fiskpinnar igår så jag köpte hem lite. Jag gjorde också en ny grej som var att man kokade haricoverts och delade tomat som man sen blandade ihop med två matskedar balsam vinäger och en matsked flytande hounung. Lite salt och peppar på det. Det blev smarrigt :) Kanske inte passade galant till just fiskpinnar men antagligen till något annat!  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0