Klappar.

Detta år blev det inte så många klappar. Jag kommer inte att fira julafton i Säter med familjen. Utan jag har blivit inbjuden att fira i Rättvik tillsammans med Davids familj. Så tar vi och ses hela släkten nästa år så alla kan vara med samtidigt. Men idag tog jag, David och Simon en sväng till Borlänge och handlade klappar. Jag hittade klappar till David och Sara, så nu är det bara att slå in dem. 
Imorgon ska jag dona lite hemma på förmiddagen och sen träffa Sara i Borlänge och hänga med på mer shopping. Det är en klapp till som ska köpas och sen är jag helt klar. På lördag kommer Rickard och Jessica hit till Dalarna och jag och mamma är bjudna på middag hemma hos Bennisons. Sen är resten av dagarna fram tills julafton rätt så öppna, vi får se vad som händer där. Nu känns det rätt bra att vara hemma i Säter några dagar i alla fall. Det har blivit ett himla rännande hit och dit. Fast.. det är väl som vanligt nu för tiden. Jag ser fram emot 2014! 

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0