Dag tjugosex.

Jag kom nyss ut från duschen och kraschade ett glas på vägen! Heja.
Denna dag gick relativt snabbt ändå, imorgon är det bara ynka timmar innan vi lämnar Skara och byggruppen. Bara för att det är sista dagen så känns det ju lite vemodigt, man har ju blivit vän med många här så klart. Men det ska bli grymt skönt att komma hem. Sova i min säng, i detta hotellrum har jag inte sovit så bra alls faktiskt. Imorgon när jag kommer hem så är det bara att kasta in väskorna i huset. Sen kan jag packa upp och bara vara hemma, känns riktigt skönt faktiskt. Inte behöva komma hem och packa om för att åka igen. Utan nu säger jag hej till den kommande vardagen. Jag börjar det med att ta ett svettigt pass på må bättre. Var ett pass imorgon 17.15 som verkade intressant.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0