Kokosdröm.

Ja... mitt första hotellrum var ju helt klart bäst och detta var sämst.
Jag har som sagt ingen heltäckningsmatta, så nu är det kallt om fötterna.. Internet är segare här än det varit när jag bodde på översta våningen. Sist men inte minst så har jag ingen liten hörnfotöljsoffa här i detta rum heller, där brukade jag ju sitta och läsa på kvällarna. När jag lägger mig i sängen så somnar jag ju bara :P

Soooom tur är så är det ju bara fyra nätter som vi ska stanna här så jag överlever. Idag skulle vi slutat klockan fem men tio över fyra så insåg den nye byggledaren att vi hade så lite att göra hela veckan så då fick vi gå hem tidigare. Så nu lär vi hitta på saker att roa oss med under kvällarna, så imorgon tänkte vi åka in till Skövde och se på Django på bio! Det blir nog trevligt ^^

Men nu väntar några avsnitt av that 70s show och så ska jag smaka på min kokosdröm. Omnomnom. 
Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0