Liggsår.

God morgon! Jag ligger i sängen än... Ska väl gå upp strax. Men igår var jag en aning bakis så då gick jag inte ur sängen förän kl ett typ. Det händer då fan inte ofta! Sen blev det endast en promenad till Willys för att handla käk å sen la jag mig i sängen å läste å somnade självklart där! 
Så det var en ganska seg helg men såna lär man ju ha ibland också! 
 
Nu taggar jag för veckans träning! 
 
Ikväll ska jag köra något, har inte bestämt mig för vilket pass än, kanske ska prova nåt på må bättre i Säter :) 
Onsdag är jag ledig och då ska jag köra gym tänkte jag.
Torsdag, då missar jag precis combaten men ska prova på kettlebells :) 
Lördag innan jobbet så blir det combat!! 
Minst fyra pass denna vecka, lets go!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0