Pass #3 och #4

Igår var jag på combat tillsammans med Jennie.
Det tog emot att gå dit för jag blev så trött på bussen.
Men det var bara att köra på ändå!

Imorse så körde jag 45 min core på Må bättre Falun.
Det känns så mycket bättre att träna på morgonen/förmiddagen.
Jag kände mig stark idag och passet var roligt.
En fördel med att jobba så lite är ju att man kan träna kontinuerligt och flera gånger i veckan.
Nackdelen med att jobba så lite är ju att man gärna blir rastlös och spenderar pengar och att man inte får så mkt lön månaden efter. :P Hoppas att det blir mer pass nästa månad.

Nu blev det helg ändå. Verkar som att det är lite saker att göra. Idag ska jag nog till Sara och se på In Time, en film som jag helt har missat men som verkar bra. Imorgon är det combat som gäller som vanligt kl tio! David blev erbjuden att hänga med en klasskompis ner i Falu Gruva på eftermiddagen, så det lät ju ganska lockande. Har hört att det ska vara spännnande!
På söndag är det dop i Torsåker som gäller. :)

Ciaooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0