En snöig dag.

Denna dag började hemma hos David. 
Han sprang iväg på praktik innan klockan sju imorse. 
Jag fick ligga kvar och sova ett tag till, jag gick väl upp vid halv nio ungefär. 
Så jag grejade lite där hemma och städade och läste.. 
Vid elva gick gick jag ner på stan och tog en buss till Borlänge. 
Jag gick en sväng på stan där och gick förbi Kuckelikana som hade utförsäljning. 
Jag visste inte ens att de fanns i stan i Borlänge men det gick tydligen inge bra där heller. 

Men jag hittade i alla fall detta fina nyckelskåp! 
Jag trodde först att det var en tavla.
Jag slog till, det var ändå 30% nedsatt. 
Riktigt nöjd är jag med det :) 
 


Eftersom att det snöar så ville mamma inte komma till Borlänge. 
Jag hade tänkt kika på tyg på Rosa huset, men det blev en buss direkt hem ist.
Så handlade vi på willys och nu står lasangen i ugnen. 
Jag fick ett recept av Isabelle som jag byggt med. 
Lasange med kyckling, spenat och fetaost!



Så nu står den i ugnen och gottar till sig! 
Ska bli kul att smaka om en stund :) 



Lite senare så ska jag iväg och träna, få se om det blir i Säter eller Borlänge. 
Fixade mitt kort nu så jag kan träna i Borlänge, Falun och Säter. 
Ja, eller på vilket Må Bättre som helst, det tycker jag är väldigt smidigt. 
Vore ju faktiskt ganska skönt att slippa fara iväg och åka bil mer idag. 
 
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0