Solig söndag.

Solen skiner och jag sitter här inne.
Men jag har i alla fall inte varit inne hela dagen.
Det har varit en produktiv söndag, städat och tvättat.
Nu ska det målas och tapetseras hyllor.
Tanken var att lite klättring skulle hinnas med idag också.
Igår körde jag combat och lite gym efteråt.
Det känns fint i ryggen idag kan säga.
Hur skönt som helst var det!
Ska komma igång riktigt med träningen när jag jobbat klart i Skara.
Har funderingar på att prova på en månad med crossfit också.
Ska man träna så kan man väl gå all in på en gång så kanske det händer något!
Ska prova på det nästa torsdag tänkte jag. Det kan bli intressant.
Kommentarer på det, Rickard? Nån annan som har provat?

Jag är supernöjd med helgen, dumt bara att det är söndag redan.
Den tog ju slut så fort, vi har så mycket vi vill göra så man hinner inte med allt känns det som!

Nu är det bara fem ynka dagar kvar att jobba i Skara.
Det tar emot lite att åka tillbaka dit, för nu är det bara allt småpillande kvar att göra.
Det känns som att det kan bli ganska tråkigt.
Men det är ju också något som lär göras så det är väl bara att köra!
Vi får fokusera mer på träning efter jobbet (eftersom det antagligen inte kommer bli lika långa dagar nu) och vi tänkte även gå på bio till exempel. Det är sånt som vi inte känt att vi orkat när vi jobbat så mycket de första perioderna. Så det blir nog bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0