Sunny day.

På begäran från Alex, här kommer det lite bilder :D 


Jag köpte en träningsjacka från Stadium som jag blev väldigt nöjd med :D


Var ute i det fina vädret! 


Köpte en blomma på Coop som jag ska plantera i min bok :D


Hjärtan på tråd!


Jag byggde lite örhängen :D 

Frostigt! 








Blev en promenad i skogen också.











Frostiga närbilder är ett måste. 







 

Ja, det blev ju ett gäng bilder. 
Känns som att jag har hunnit med lite idag. 
Var kul att vara uppe och leka med Miley också.
Men nu är jag förbannat trött. 
Ska se på serier och sova tidigt. :D 
Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Alexiiiplexiii

YAY! BILDER!

//Nöjd tjej

2013-03-03 @ 00:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0