Träna.

Det tog emot att gå iväg och träna idag, som tur så kom jag ju fram till gymmet en timme tidigare än vad jag egentligen hade tänkt mig. Jag träffar på Jenniefer där och frågar om hon också ska köra bodypump, men hon skulle köra easyline men då visar det sig att klockan var halv fem och inte halv sex som jag trodde och det var den tiden pumpen började. Så jag körde easyline med henne istället :P Det kändes riktigt bra och svettigt blev det.
Nu efteråt så känns det bra. Nu sitter jag här i soffan och latar mig, funderar på vad jag ska roa mig med resten av kvällen. Om jag lägger mig ner och ser på serier då kommer jag däcka på en gång så det är inget bra alternativ. Nu har jag i alla fall packat upp alla mina väskor som stod här och var i vägen.
Imorgon är det jobb på Jula i Borlänge som gäller, känns lite skumt att komma tillbaka dit, jag har inte jobbat där sen 6 januari.

Så nu är det dags att komma in i vardagen igen.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0