2013!

Jag hade ett bra nyår igår! Middag, fyrverkerier på långbryggan, cigarr & galna människor :)
 
Detta år hoppas jag består av mer resor än förra. Jag och David har pratat om att dra till England i vår och kanske åka direkt till Tyskland efter det. Zandra frågade om jag ville med till Italien i augusti/september å det lät ju minst sagt också lockande! Jag låg även nyss å läste om Marocko och det verkar ju riktigt spännande. :) Så jag hoppas att jag får med mig någon dit i framtiden med! Men innan jag lämnar Sverige så börjar jag året med att dra iväg på något nytt...jobba i Skara större delen av januari. På måndag kl 07 drar vi från Borlänge! Ciao. 
 
Nyår:


Anton, Johanna och Simons och Jaxs monsterglasstårta.








En sisådär kl fyra på morgonen!


Nya bröderna fluff?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Följer du med till Italien så hänger jag lätt på till Marocko! :)

Svar: Lätt! Jag låg och läste om Marocko igår och det såg verkligen spännande ut. Men då får man åka på vintern någon gång för annars lär man ju säkert dö av värmen. ^^ :)
bejk.blogg.se

2013-01-01 @ 21:17:16
URL: http://peaceisfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0