Bye bye Borlänge

Titta vad jag hittade i mitt skåp idag! 
Nettan hade tydligen gjort ett litet lycka-till-armband till mig!
Snacka om att jag blev överraskad, det hade jag inte väntat mig. Superglad blev jag. :)



Jepp, imorgon är det dags att bege sig vidare från Borlänge.
Då är det Skara som gäller en månad framöver.
Det är en hel del olika tankar som susar omkring i huvudet.
Som till exempel..
Kommer jag klara av detta?
Vad har jag gett mig in på?
Ska bli kul att träffa nya människor.
Skumt att bo ensam på ett hotellrum.
Hoppas att det finns någonstans att träna i närheten.
Skönt att komma iväg och göra något annat ett tag.

Lite så och mycket mer.
Men imorgon ska jag låtsas att vara morgonpigg och gå upp vid halv sex ungefär.
Ska vara i Borlänge klockan sju så drar vi sen.

Ciao.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0