Dag femton.

Ja, denna dagen var inte så spännande direkt. Jag var på klädavdelningen och började bygga in skor. Kom en bit med det i alla fall, ska fortsätta imorgon. Det är kul i alla fall när man ser att det börjar hända saker och att det komma fram någon slags ordning ur kaoset. För det är verkligen kaos, verkligen saker överallt! Ska bli riktigt spännande att se hur allt knyts ihop och blir som det är tänkt. För just nu i mina ögon så är det ju långt från klart. Men idag sa chefen att om vi håller samma tempo i några dagar så kommer vi vara klara fram till torsdag. Det känns ju väldigt skönt att höra. Vi får se om det verkligen blir så också.
Nu ska jag lägga mig och läsa och så får vi se hur morgondagen blir. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0