Dag fyra.

Dagarna går verkligen ihop nu.
Jag trodde att det var fredag när jag vaknade imorse.
Så var det ju inte men dagen har gått rätt så fort ändå.
Idag har jag byggt själv igen på bilavdelningen.
Första delen av dagen gick helt okej men sen kom det massaa småsaker och då blev det svårt!
Jag tror att jag har gjort alla fel som man kan göra idag.
Men som tur var så hade jag bra humör idag och Fredrik hjälpte mig mest hela tiden.
Tur var väl det, undra hur det annars skulle ha sett ut?
Det är så mycket att tänka på, saker man lär kolla osv osv.
Jag blir jävligt nöjd om jag får ihop detta bra.
Är lite tveksam men det kanske tar sig tillslut.
Även fast det inte gått så dunderbra idag heller så tror jag att jag har lärt mig en hel del.
Hoppas att det blir ännu lite bättre imorgon.

Vi avslutade dagen med en god middag nere på hotellet.
Det var trevligt och prata och skratta lite.
Sen tittade vi på nakna kvinnor innan vi gick upp till rummen :P

Det känns som att klockan är asmycket fast den bara är tjugo över åtta.
Men nu ska jag bädda ner mig och se på något men jag kommer väl däcka så fort jag lagt mig under täcket :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0