Dag nio.

Här går det undan, om en och en halv dag åker vi tillbaka till Dalarna.
Inte mig emot!

Men idag gick det tametusan bra. Det rullade på och jag fick klart det jag höll på med och fortsatt tillsammans med Isabelle. Vi ska vara klara imorgon vilket nog kan bli på håret men vi gör så gott vi kan. Så idag var jag på fint humör när jag kom tillbaka. Något som var förjävligt skönt var också att duscha! Jag har aldrig känt mig så ren som nu :P Dock aldrig så torr heller. Blir att bada i olivolja eller nåt när jag kommer hem. Nu sitter jag i sängen en sväng och vila fötterna, dem är trötta nu kan jag lova.

Ska snart resa mig igen och gå ner och äta tillsammans med de andra. Det känns kul att vi i byggruppen har hittat varann nu. Det gör det hela mycket roligare. Så det känns inte så dumt att köra en period till sen, men jag ska inte säga för mycket nu när jag haft en bra dag. Som Markus sa, man ska förvänta sig det värsta och allt annat är en bonus. Jepp. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0