Dag tretton.

Denna dag hade iiingen bra början, usch vilket dåligt humör jag hade och ingen bra start blev det alls. Ville mest bara sjunka genom marken. Mitt tålamod fick sig en omgång, det var inte på topp kan jag lova. Inte för att det är bra ens då... Men ja. Det blev bättre efter lunch, åt ju jättegod thaimat som jag gjorde i helgen! Satt å snackade med folket och skrattade, då blev det bättre. Sen rullade det faktiskt på bättre. Tyvärr slutade ju dagen med att jag totalt fastnade så det är det man kommer tillbaka till imorgon, hoppas att jag kan tänka klarare då än efter tolv timmar inne i butiken!

Tur att man är morgonpigg alltså, imorgon börjar vi en timme tidigare och kör alltså 06-19! Yay! Men det kunde varit värre, jag kunde ju ha fått börja jobba kl 04 som vissa får göra imorgon. Det märks att tiden börjar rinna iväg lite. Ska bli spännande å se hur resten av perioden blir. Så idag blir det godnatt tidigt, tur att man inte har några problem att somna i alla fall :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0