Everybody's fool.

Hurra för fredag!
Idag blev jag äntligen klar med det jag höll på med.
Bara liiite små detaljer som jag lär fixa i morgon. 
Men fan vad nöjd jag är.
Jag har precis hängt lite med Bella. 
Men nu har det blivit hög tid att duscha och fixa innan middag kl sju.



Det är ju nästan obligatoriskt att skoja med noobsen. 
Så det åkte jag på idag. 
Ledarsnubben kommer fram till mig typ en tjugo min innan vi slutar.
(blev övertid en timme idag)
"Linda, det var en grej, snälla börja inte gråta nu, men det du byggt nu... det ska vara två hyllor bort!"

Jag bara tittade på honom och ville sjunka genom golvet. 
En stund senare så märker jag att det är något.. 
Då har alltså Fredrik sagt åt honom att säga så till mig. 
Snacka om att jag blev lättad när de sa att det bara skojat om det. :P

De var snarare väldigt nöjda med det jag gjort och att det såg snyggt och bra ut. 
Bättre sätt att sluta en fredag kan man nog inte få. 
Inte just nu i alla fall. 
Nu väntar duschen, ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0