Grymt med gym.

Idag slutade vi jobbet kl fyra och då blev det ju helt plötsligt massa tid att göra något av med. Så efter att ha surfat runt på youtube ett tag så kände jag bara hur det kröp i kroppen, så jag beslöt mig för ett snabbt gympass innan maten, bara för att värma upp kroppen och sträcka ut spända muskler samt stretcha. Jag mötte på Thomas när jag kom upp på gymmet, han hade också tröttnat på den icke-existerande träningen. Det kändes jävligt bra vill jag lova! Även om det bara var en halvtimme ungefär. Det gjorde mycket och det kommer bli en repris imorgon också! :)

Dagarna går snabbt på jobbet och jag ser fram emot nästa vecka.
Då kommer det inte stå på innan vi får åka hem!
Can't wait. 
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0