Helgen!

Ja, helgen gick ju så klart alldeles för snabbt!
Men vi hann ändå med en del saker, måla på väggen, träna, klättra, göra thaimat och shoppa hörlurar. (:
Nu är det söndag och jag ska åka hem till Säter om ett tag, jag lär göra lite matlådor och packa om väskan.
Sen är det bara att komma in i work mode igen då!

Men igår när vi var på kupolen en sväng så tänkte jag kika på ett par nya träningsskor..
Så vi gick in på en sportaffär och kikade. Ni som känner mig vet att jag inte gillar rosa.
Men det här tog väl ändå priset. Jag hittade ett par skor som jag gillade, samma märke som jag har sen innan och det var ju superbra tänkte jag. Ett par helt vanliga träningsskor i vitt och svart, precis vad jag letade efter! Så det stod också att det fanns i både för herr och dam. Awesome, jag börjar leta efter rätt storlek men när jag kikar i lådorna så hittar jag bara skorna bredvid som är då självklart ROSA.
Så jag blir lite förvirrad och kikar i flera lådor och hittar bara de rosa i lådorna för dam. Jag tar dit en säljare och frågar och då var det ju såklart att de skorna som jag ville ha, ett par neutrala träningsskor, de finns bara i herrstorlekar. Då kände jag att det bara var dags att lägga ner att försöka hitta ett par svarta träningsskor och bara helt enkelt börja gillar rosa och lila för det är ju bara det som man får tag på.
Vilket trams. Behöver jag säga att det inte blev några nya skor?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0