Regn.

Idag har det regnat hela dagen så det känns inte så dumt att ha varit inne hela dagen ^^ Men nu är det minsann bara en hel arbetsdag kvar imorgon. Det känns för jävla bra!
Men det är ju tur att vedklyvar inte är så tunga, för det är det torget som jag har grejat med idag och snyggat till. Skruvat visningar och röjt undan saker. Det är som sagt riktigt kul när man ser skillnaden som blir. Jag och Isabelle fick också beröm av bossen för vår avdelning och det kändes riktigt bra :)

Nu ska jag häpnadsväckande nog ta en dusch och sen äta klockan sju. Men innan det ska jag prova denna som jag köpte på city gross idag:


Jag blir ju så himla torr av att duscha varje dag, det känns som att min hud ska ramla av snart, eller snarare rivas av när jag kliar som en tok. Det är ju olja i den står det och det ska ju vara bra för torr hud, vi får se om det blir någon skillnad!

Jag ser fram emot helgen som kommer, då får jag vara hemma en sväng :) Ska dock fara till Falun så fort som jag kommer hem, men det är ju lite som hemma där också! På planeringen står det klättring, träna, baka snickerskaka, hälsa på pontus, kanske se på the hobbit om den fortfarande går på bio då. Massa roligt alltså! :) Träffa Alex också om hon ville följa med och klättra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0